Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Lördag...

Av Små hemligheter - 10 november 2012 13:40

Har inte orkat uppdaterat på ett par dagar det har varit fullt upp kan man väl säga!!

Var på samtal i torsdags och det gick väl okej. Det känns lite som att jag sitter där och klär av mig naken men det är klart att det ger ju inget om jag inte tar upp det jag behöver prata om! Jag känner att jag får mycket stöd av henne och att hon lyssnar,hon backar även när hon känner att jag bestämt mig för något... T.ex så frågade hon vad som skulle hända om jag tog mina barn och flyttade. Jag svarade att jag skulle få en polisanmälan på mig och att jag dessutom inte skulle kunna utsätta mina barn för det då de faktiskt behöver sin pappa och han är en bra pappa i det mesta!!

Jag är fortfarande ledsen över det vi tjafsat om och blev väl ännumer ledsen över svaret.. Hängde upp mig på ett par saker.. Men en sak var att han antydde att jag gjorde en bra sak när jag inte drev bodelning att det var bra att jag avslutade i godsorti och antydde att det fina blir fult när man använder det som hot??
Jag anser att det hade varit godsorti att driva en sedvanlig bodelning varför skulle det inte vara det??
Sen har jag aldrig använt det som hot!!!! Har aldrig sagt till honom att han ska vara jävligt glad att han har huset kvar att om det inte vore för mig etc etc !!!!! Så det är jävligt fult att skriva det tycker jag då det är taget ur luften enligt mig!!!!

Blev otroligt ledsen här om dagen, jag har drömt väldigt mycket mardrömmar om saker.. Jag pratade med mamma om att hälsa på och detta verkar ej bli möjligt då hon är så infektionskänslig :(.. Utan det blir nog april som tidigast.. Jag ska ju få svar på mina cellförändringar i februari.. Så jag drömmer att när det är dags för henne att avsluta sin behandling så är det dags för mig att börja..
Superfånigt jag vet men det är så verkligt i drömmen..

Det som blir så tydligt när någon nära är sjuk är att livet är skört! Och då slog den hemska tanken mig!! Mitt ex har ju städat ut mig totalt och han har nog inte ett kort på mig nu.. Och vad skulle hända om jag blev sjuk?? Och hemska tanke att något skulle hända mig?? Jag har ingen familj här nere, vem skulle påminna mina barn om deras mamma??? Fy blir så ledsen när jag tänker på det, har ingen tillit till hans familj över huvudtaget!!!
Dagen efter var jag tvungen att ringa min fina vän och gråta en skvätt och berätta om mina löjliga tankar!! Fick henne iaf att lova att laminera upp en hel bibba med bilder på mig och ge mina barn om något skulle hända <3!!

Vi hade en underbar em igår då vi var på åbybadet.. Blev lite orolig för min pojk då han var fullständigt livrädd ibörjan.. Tror det beror på när han var på båtsemester med sin pappa så ramlade han i havet, så han pratar mycket om att drunkna.. Mot slutet hade han riktigt roligt och vi busade ordentligt så det var skönt.. Funderar på att göra det till en rutin att vi badar mångårig under veckan jag har dem :)!!

Ni ska vi göra oss kalas fina och åka iväg på 3-års kalas!! Mysfaktor hög!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Små hemligheter - 29 april 2014 11:02

Jag har haft en underbar vecka med mina fantastiska ungar. Veckan gick alldeles för fort bara! Passade på att träna på judoklubben när barnen hade träning! Fantastiskt att kunna kombinera detta faktiskt. Cirkelträning ena dagen och löpning den and...

Av Små hemligheter - 24 april 2014 11:48

Påsken har varit bra, jag har jobbat en del. Lördagen bjöd även på utgång och det var faktiskt riktigt skoj :)! Lägger med lite bilder. Träffade även T:s föräldrar och det var väl blandade känslor. Spelade även golf då, det gick väl sådär men de...

FKC

Av Små hemligheter - 17 april 2014 09:18


Jaaaaa. Igår tog jag mig iväg till klubben för att träna :). Oj så roligt det var men hjälp så dålig jag var i sparringen :(. Det var iallafall helt ok att jag kom och tränade varannan vecka nu när jag inte har barnen :). Nacken höll så det var bra, ...

Av Små hemligheter - 9 april 2014 13:36

Jo men visst det bara värker!! Träningsvärk! Gymmet, detta gymmet, det lockar fram att köra aningen för hårt när man inte varit därpå en halv evighet :P.. Idag ska jag träna på judoklubben när Wilma har sin träning, har tänkt cykla lite bara då jag...

Av Små hemligheter - 9 april 2014 13:07

Jo men visst det bara värker!! Träningsvärk! Gymmet, detta gymmet, det lockar fram att köra aningen för hårt när man inte varit därpå en halv evighet :P.. Idag ska jag träna på judoklubben när Wilma har sin träning, har tänkt cykla lite bara då jag...

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards