Alla inlägg den 3 april 2012

Av Små hemligheter - 3 april 2012 18:25

Som sagt jag vet inte riktigt var mina dagar hamnar nu förtiden när jag barnfri..

Igår startade min arbetsdag kl:7.30 och slutade idag kl:16.00.. Tur vi har sovande jour på jobbet men jag är allt lite mosig i huvudet nu   !!


Idag hände det nått riktigt kul och nått riktigt sunkigt!!

Börjar med det som var mindre bra lr rent åt helvete om man ska prata i klar text!!

Var på jobbet och höll på med morgonrutinerna när jag fick ett sms från barnens pappa om att ringa så fort jag kunde. Sagt och gjort ringde jag snabbt när jag hade kanske 2min till övers och chocken jag fick!

Min lilla prins hade blivit klämd i dörren på dagis där de inte hade klämskydd !!

Det är omständigheter som gör det med full rätt för oss att bli förbannade! Det var 3st fröknar på 4st barn bla.

Strunt samma min ex-man fick iaf åka iväg med lillen och jag kan ju säga att min dag blev mer än upp och ner!

Inte för att jag kunnat göra nått som han inte kan men det känns jobbigt att vänta på läkarsvar och sen på röntgensvar och sen på läkarsvar när man sitter på möten och inte har sett lr riktigt vet hur mitt stackars barn ser ut lr mår!!!


Som tur var så var det bara mjukdelsskada så inget var brutet men tummen var tydligen 3ggr så stor. Nu när jag träffade träffade honom på kvällen hade det gått tillbaka och var bara dubbelt så stor ..


Jag skulle ju hänga med mina barn ikväll hemma hos exet då han skulle på date' så jag kände att det kändes skönt med hur dagen blivit. Sen i sista stund blev date'n inställd så jag behövdes inte som "barnvakt" ..

Jaja det var underbart att få mysa lite med barnen!


Nu till det som är grymt med dagen!!

Jag har ju också träffat någon ny och idag kom han hem efter att han varit bortrest ett par dagar :)!

Känns jätte bra att veta att vi snart kommer ses, jag har verkligen längtat!


Jag hade egentligen tänkt skriva ett helt annat inlägg men det blir inte alltid som man tänkt! Jaja Puss på er alla där ute!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards