Alla inlägg den 15 april 2012

Av Små hemligheter - 15 april 2012 18:49

Ja då var denna dag över. Skönt att det nu är klart..

Dagen ha gett mig en gåva, en gåva om funderingar och reflektion! Och jag satte mig på balkongen med en god kopp kaffe, koffeinfri latte :)! Och började fundera och skriva!

 

Det hela började med att jag blev djupt sårad. Och det behöver inte alltid vara av ondo har jag kommit fram till! För det ger tid till eftertanke och funderingar. En hint om att det är dags att backa och inte rusa fram med huvudet först med risk att springa med det först in i en betongvägg!

Det är spännande att man kan se såå olika på saker! Ibland brukar jag säga om människor jag inte förstår mig på att vi nog inte kommer från samma planet :)! Nu börjar jag undra om det är jag som kommer från nån annanstans???

Jag känner en trygghet och tacksamhet över mina underbara barn och att jag alltid kan luta mig på att jag vill deras bästa!! För det är det som är viktigast!!

Och nu idag fick jag mig en tankeställare!!! För de människor jag väljer att släppa in i mitt liv och låter få komma nära, måste vilja detsamma!! Vill man ha mig i sitt liv måste man vilja ha mina barn med på resan annars är de inte välkomna!!

Jag är sååå otroligt glad åt mina underbara vänner!! Jag ÄLSKAR er! Jag utsatte mig för en rätt jobbig situation idag och det är ju sååå otroligt skönt när man känner ett sånt stöd! Vill verkligen tacka en av mina finaste vänner som jag kallar lillebror :), för att han lekte med min underbara pojk och visade att han betyder för honom!! Det går inte att beskriva med ord hur fint det känns! Och att min bästaste vän vill adoptera honom lite för hon är extra mamma till mina barn :)!

Sen alla andra vänner som fanns där för MIG! Det är skönt att kunna vila med sina vänner!

Nu till det jag funderar över.... Är det värt att investera i någon som inte verkar vilja investera i mina barn?? Ja det är frågan? Jag har ställt mig frågan innan men inte riktigt velat ha svaret tror jag…
Men idag ska jag ta mig en funderare över detta!

Krävs en radikal förändring annars är nog personen i fråga inte välkommen längre! Dags att lägga bort skrivandet få sol på näsan dricka mitt kaffe och som jag så ofta gör, fundera lite!!

Puss på er alla!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards