Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Rubrik saknas

Av Små hemligheter - 24 oktober 2012 20:19

Måste börja med att be om ursäkt för att texten blir en stor ordvägg, men det går inte att dela in i stycken när jag bloggar från paddan.... Har ingen dator just nu så ett alternativ finns inte just nu :(.. Idag har varit en okej dag blev lite stressad på jobbet över en grej som jag inte kunde fixa med en qvickfix utan det kommer kräva en del :P.. Kämpa kämpa! Men efter jobbet var det dags att hämta de underbara nämligen mina små troll <3! Visste inte vad jag skulle göra utan dem! Det är tufft när de pratar och berättar om livet hos pappa men det är bara att vara duktig flicka och bita ihop och ösa på med positivt och om hur bra allt är, om inte annat för barnens skull de är för små för att förstå och ska inte handskas med de vuxnas problem! Wilma ville att jag skulle sy åt pappas nyas dotter som hon ska på kalas hos i helgen, vad säger man??? Jag syr ju åt hennes andra vänner, kan inte säga näää det vill inte mamma! Så det var bara att plocka fram tyger och peppa om vilken bra ide' det var.. Hon valde tyger så jag har nästan sytt och broderat klart den nu... PusstKänns väldigt avigt och som hjärtat blöder på något sätt, vet inte hur jag ska förklara det! Nu sover strumpan med sin vetekatt och lill prinsen sover gott i min säng med sin vetehaj :)! Skönt att de hann somna innan allt det jobbiga ramla på mig, vill verkligen inte vara ledsen ihop med barnen! Nä nu måste jag bryta detta, det får bli en dusch sen krypa ner bredvid Alfred och känna hans sovvarma lilla kropp. Den finaste trösten i världen!Godnatt världen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Små hemligheter - 29 april 2014 11:02

Jag har haft en underbar vecka med mina fantastiska ungar. Veckan gick alldeles för fort bara! Passade på att träna på judoklubben när barnen hade träning! Fantastiskt att kunna kombinera detta faktiskt. Cirkelträning ena dagen och löpning den and...

Av Små hemligheter - 24 april 2014 11:48

Påsken har varit bra, jag har jobbat en del. Lördagen bjöd även på utgång och det var faktiskt riktigt skoj :)! Lägger med lite bilder. Träffade även T:s föräldrar och det var väl blandade känslor. Spelade även golf då, det gick väl sådär men de...

FKC

Av Små hemligheter - 17 april 2014 09:18


Jaaaaa. Igår tog jag mig iväg till klubben för att träna :). Oj så roligt det var men hjälp så dålig jag var i sparringen :(. Det var iallafall helt ok att jag kom och tränade varannan vecka nu när jag inte har barnen :). Nacken höll så det var bra, ...

Av Små hemligheter - 9 april 2014 13:36

Jo men visst det bara värker!! Träningsvärk! Gymmet, detta gymmet, det lockar fram att köra aningen för hårt när man inte varit därpå en halv evighet :P.. Idag ska jag träna på judoklubben när Wilma har sin träning, har tänkt cykla lite bara då jag...

Av Små hemligheter - 9 april 2014 13:07

Jo men visst det bara värker!! Träningsvärk! Gymmet, detta gymmet, det lockar fram att köra aningen för hårt när man inte varit därpå en halv evighet :P.. Idag ska jag träna på judoklubben när Wilma har sin träning, har tänkt cykla lite bara då jag...

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards