Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Små hemligheter - 30 oktober 2012 22:16

Det värsta är gjort!! Jag har varit där och det kändes väldigt bra.. Fick en bra känsla på en gång och jag började gråta rätt fort.. Men jag fick ta upp många bitar och mycket av det som tynger mig!! Hon var väldigt aktiv under vårat samtal och frågade mycket och när hon märkte att det blev för jobbigt, plockade hon genast upp en annan tråd och ställde frågor för att sedan kunna återvända till det som är jobbigt..
Hon gav mig många kloka ord och berättade om reaktioner och varför jag känner som jag gör.. Hon kunde se varför jag reagerade som jag gjorde och med all rätt kunde känna mig upprörd och lätt förbannad över vissa saker.. Detta gav faktiskt lite tröst då man lätt kan känna sig lite löjlig över att man reagerar.. Hon tyckte inte jag skulle sluta röka men jag har gett mig fan på att ge det ett försök!! Hon tyckte även det var viktigt med sömn och träning.!
Jag skulle försöka sänka ribban på jobbet inte bara ett snäpp utan flera och det är lättare sagt än gjort, det lär ju inte hända ;)!!
Jaja nytt möte är inbokat!!
Summa är att jag känner mig väldigt nöjd!!!
Godnatt och sov så gott!!

Av Små hemligheter - 30 oktober 2012 15:04

Sitter i skrivande stund och väntar på bussen, är sagolikt nervös!!
Jag var tvungen att gå in och shoppa lite, det fick bli lite kläder åt busungarna..
Vet inte om mitt drag att köpa kaffe var så smart då jag redan som sagt är sjukt nervös och aningen speedad som det är av detta...?
Jag är ju påväg mot mitt första samtal idag med min samtalskontakt och det kryper redan under huden på mig..
Känns på något sätt som att man ska dit och klä av sig naken, totalt blottlägga sig och det är ju det jag måste om hon ska kunna hjälpa mig och det är jag medveten om.. Bekvämt, NEJ det är det inte!!
Vet inte om jag kommer skriva nått mer idag.
Efter ska jag möta upp en vän för en AW och jag vet inte alls hur min status kommer vara när jag går därifrån..
Så skriver jag inte mer idag så uppdaterar jag imorgon!

Imorgon är förövrigt sista dagen som rökare om det blir som jag vill :)!
Så nu är en dosa snus inhandlad och ja jag vet att det inte är det ultimata men i de värsta stunderna har jag tänkt :p..

Ha det bäst alla där ute!! Puss på er

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards