Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Känslor

Av Små hemligheter - 27 oktober 2012 20:15

Blir utsökt att tänka på en mening.. Vem äger problemet?
Och svaret är självfallet JAG.. Jag blir ledsen då äger jag problemet, jag måste bara lära mig varför jag blir det ( tror jag vet det redan) och hur jag ska hantera det (det är där skon klämmer för jag har inte den blekaste)!! Är förbaskat trött på att vara ledsen nu iallafall.. Skulle precis som Ted vilja ha en egen måne.. Det känns iaf en brännande smärta och en stor tomhet fyller mig, det är inte lätt att bli bortstädad och raderad. Speciellt på en plats man kämpat för, lagt sin själ i och lagt ner så mycket kärlek i för att det ska bli så bra som möjligt..
Vet inte hur jag ska förhålla mig till detta..? Det är väldigt jobbigt att bli ledsen och jag önskar att jag inte blev det, att jag kunde stänga av och bara skratta åt det.. Det är så mycket som gör ont just nu det ovan är bara en liten pyttedel av allt? Så hur döljer man att det känns som någon tar tag i hjärtat och kramar det till ett russin, var placerar man alla ledsna känslor allt agg man känner och hur blir man inte bitter??? Jag har bestämt att hur ledsen eller arg jag än är oavsett känsla så kommer jag aldrig lägga det hos barnen!!!! Och det är svårt, det är tufft och gör många ggr ONT..
Min första känsla och det som kommer till mig mest naturligt är flykt känslor, jag vill ta barnen och bara försvinna. Detta är ju en omöjlighet men det är så jag känner.

Jag har ju tagit ett stort beslut och det är att jag måste få hjälp!! Jag kan inte reda upp allt det här ensam..
Så efter många om och men med en stor stor rädsla har jag tagit beslutet att ta hjälp av en samtals kontakt.
Jag vill ge mig en stor klapp på axeln för att jag faktiskt bokat en tid.. Nu gäller det bara att jag går dit oxå!! Låter som jag är helt trasig och faktum är att jag är det.
Jag hatar offerkofta och det är väl så jag tagit mig hit, blundat och bara kört på.. Så nu fick jag käftsmällen..
Tro mig jag ger inte upp utan en fight, hoppas jag kan få en gameplan av min samtalskontakt bara..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Små hemligheter - 29 april 2014 11:02

Jag har haft en underbar vecka med mina fantastiska ungar. Veckan gick alldeles för fort bara! Passade på att träna på judoklubben när barnen hade träning! Fantastiskt att kunna kombinera detta faktiskt. Cirkelträning ena dagen och löpning den and...

Av Små hemligheter - 24 april 2014 11:48

Påsken har varit bra, jag har jobbat en del. Lördagen bjöd även på utgång och det var faktiskt riktigt skoj :)! Lägger med lite bilder. Träffade även T:s föräldrar och det var väl blandade känslor. Spelade även golf då, det gick väl sådär men de...

FKC

Av Små hemligheter - 17 april 2014 09:18


Jaaaaa. Igår tog jag mig iväg till klubben för att träna :). Oj så roligt det var men hjälp så dålig jag var i sparringen :(. Det var iallafall helt ok att jag kom och tränade varannan vecka nu när jag inte har barnen :). Nacken höll så det var bra, ...

Av Små hemligheter - 9 april 2014 13:36

Jo men visst det bara värker!! Träningsvärk! Gymmet, detta gymmet, det lockar fram att köra aningen för hårt när man inte varit därpå en halv evighet :P.. Idag ska jag träna på judoklubben när Wilma har sin träning, har tänkt cykla lite bara då jag...

Av Små hemligheter - 9 april 2014 13:07

Jo men visst det bara värker!! Träningsvärk! Gymmet, detta gymmet, det lockar fram att köra aningen för hårt när man inte varit därpå en halv evighet :P.. Idag ska jag träna på judoklubben när Wilma har sin träning, har tänkt cykla lite bara då jag...

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards