Alla inlägg den 1 april 2014

Av Små hemligheter - 1 april 2014 11:36

Tänkte ta sovmorgon idag, men det ville inte kroppen. Vaknade 6.40 första gången sen somnade jag om till 07.24 då var det bara att skutta upp.
Jag har lyckats radera fel mail, sparat oderbekräftelserna från nespresso men raderat fakturorna.... Suck så klantig!
Så fick ringa upp dem, inget ont som inte har nått gott med sig :). Fick prata med en jätte trevlig tjej som gav mig OCR numren. Tog då upp med henne att min mjölkskummare bråkar och vi pratade en stund och plötsligt säger hon, äh jag skickar en ny till dig utan kostnad :)! Wiiihooooo!

Igår tog jag mig en joggingtur, Hmmmm hur tänkte jag då? Röker mer än någonsin, äter typ ibland och har inte tränat sen Jesus gick i kortbyxor.. Blev iaf 2,64km i 5.50 tempo, 1,3km i 6.30 tempo och promenad sista 2km hem. Det ringde och ringde blev orolig att nått hänt så svarade då och promenerade som nervarvning de sista 2km.
Efter det var det rena host kalaset och slem fy fan för slem!
Ingen träningsvärk idag iaf :)!

Tänkte om jag skulle försöka gymma idag behöver träna lite bålstabilitet och rumpan är typ obefintlig nu efter viktraset. Vågen har vänt nu och jag har lyckats lägga på mig lite igen, inte för att det är någon fara men det är väl mest muskler som ryker...

Idag är det dags för utvecklingssamtal på skolan för Wilma, finaste ungen i världen <3!! Ska bli spännande att höra vad hennes lärare har att säga.

Nu kaffe, sol och prat med BFF i phönen:)!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards