Alla inlägg den 3 april 2014

Av Små hemligheter - 3 april 2014 11:24

Utveckligssamtalet gick jätte bra! Var så stolt så jag höll på att spricka, haglade lovord om min grymma tjej!! Det enda som behövde förbättras var att använda suddet bättre :), hahaha.

Gick en promenad på 1h igår, känns skönt att börja röra på sig! Funderar på att ta 30-60min löpning/ promenad idag, verkligen bra för alla proceser som jag är mitt i!

Påtal om det så har jag samtal idag och det är blandade känslor men vissa saker måste luftas!!
Troll växer sig större och starkare i mörker.... Jävligt jobbigt när man är mitt i smeten men påminner mig om att det blir bättre, det är bara en jävlig uppförsbacke jag måste upp för med mjälthugg och blodsmak i mun. Förhoppningsvis väntar en nedförsbacke bortom krönet ( metaforer ;) ).

Lyssnar på musik och ler, idag är en bra dag! Solen skiner en kaffe på balkongen och strax dra jag nog på mig löparthigtsen :).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards