Alla inlägg den 29 april 2014

Av Små hemligheter - 29 april 2014 11:02

Jag har haft en underbar vecka med mina fantastiska ungar. Veckan gick alldeles för fort bara! Passade på att träna på judoklubben när barnen hade träning! Fantastiskt att kunna kombinera detta faktiskt.

Cirkelträning ena dagen och löpning den andra. Glad att de lagat löpbandet!
Söndagen spenderades uppe hos bästa Anna. Det blev stek i solen i bikini, sa jag att det är April, helt galet! Hjälpte även Anna med en rabatt, nöjd!

Idag blir det tennis innan möte på jobbet, hoppas jag kan ge Pelle en match bara. Jag har fått låna ett rack av honom så det är kanon!! Vi spelade även med barnen i helgen. Blir nog att köpa barnrack så vi kan spela på riktigt :)!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej den här bloggen kommer uteslutande att präglas av mig och mina funderingar. Alla har vi små undangömde skrymslen inom oss och jag tänkte några skulle få flyta ut i text form i denna blogg.
Låt se vart detta för mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards